Elszálltak az árak a német használtautó-piacon
A magyarországi beszerzések elsődleges forrását is jelentő piacon alaposan megdrágult szinte minden.
A magyarországi beszerzések elsődleges forrását is jelentő piacon alaposan megdrágult szinte minden.
Az eladósorba került piros japán sportkocsival eddig kevesebb, mint 800 kilométert tettek meg.
Két napja érkezett Oroszország távol-keleti teherhajó-kikötőjébe a Sun Rio szállítóhajó, amely rengeteg japán használt autót szállított.
A limitált szériás E30-as M3 2,3 literes szívómotorja 215 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre.
Nem ez a legerősebb és nem is ez a leggyorsabb olasz járgány, de a vezetése garantáltan komoly élvezetet jelent.
Az 5,6 literes benzinpusztító erőforrással szerelt apró bajor minden bizonnyal semmi máshoz nem hasonlítható vezetési élménnyel szolgál.
A 90-es évek elején nem létezett ennél nagyobb végsebességre képes sorozatgyártású szupersportautó.
A modernebb M3-asok sokkal erősebbek és gyorsabbak, de vezetési élmény tekintetében az E46 még mindig nagyon ott van a szeren.
Ez a megkímélt 17 éves Passat a széria legkülönlegesebb erőforrását vonultatja fel.
A több évtizedes múltra visszatekintő kocsi lényegében szalonállapotban várja új gazdáját.
Vagy jobban illik rá a Frankenstein Polo elnevezés?
Ebből a típusból alig több mint 250 példány készült az 50-es évek második felében.
A németek is egyre ritkábban váltanak autót: az utakon közlekedő járműveik egy friss felmérés szerint átlagosan 9,8 évesek. Tíz évvel ezelőtt még 1,5 évvel alacsonyabb volt ez az érték.
Ez a hegyomlásnyi nyomatékú versenyautó még bőven a dízelbotrány előtti időkből származik.
A 70-es években nem nagyon létezett ennél fejlettebb, ennél nagyobb luxust kínáló szedán a piacon.
Ezzel az egyedi formatervű olasz sportkocsival a világ bármely pontján villámgyorsan az érdeklődés középpontjába lehet kerülni.