Jégkockává fagyott autókkal futott be egy teherhajó Vlagyivosztokba
Két napja érkezett Oroszország távol-keleti teherhajó-kikötőjébe a Sun Rio szállítóhajó, amely rengeteg japán használt autót szállított.
Két napja érkezett Oroszország távol-keleti teherhajó-kikötőjébe a Sun Rio szállítóhajó, amely rengeteg japán használt autót szállított.
A limitált szériás E30-as M3 2,3 literes szívómotorja 215 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre.
Nem ez a legerősebb és nem is ez a leggyorsabb olasz járgány, de a vezetése garantáltan komoly élvezetet jelent.
Az 5,6 literes benzinpusztító erőforrással szerelt apró bajor minden bizonnyal semmi máshoz nem hasonlítható vezetési élménnyel szolgál.
A 90-es évek elején nem létezett ennél nagyobb végsebességre képes sorozatgyártású szupersportautó.
A modernebb M3-asok sokkal erősebbek és gyorsabbak, de vezetési élmény tekintetében az E46 még mindig nagyon ott van a szeren.
Ez a megkímélt 17 éves Passat a széria legkülönlegesebb erőforrását vonultatja fel.
Az 5,16 méter hosszú oldtimerben a lehető legnagyobb kényelemben utazhatunk vissza egészen a 90-es évek elejére.
A 400 lóerős V8-as motorral szerelt sportszedán az ezredfordulón látta meg a napvilágot.
A több évtizedes múltra visszatekintő kocsi lényegében szalonállapotban várja új gazdáját.
Ebből a típusból alig több mint 250 példány készült az 50-es évek második felében.
Ez a hegyomlásnyi nyomatékú versenyautó még bőven a dízelbotrány előtti időkből származik.
A 70-es években nem nagyon létezett ennél fejlettebb, ennél nagyobb luxust kínáló szedán a piacon.
Ezzel az egyedi formatervű olasz sportkocsival a világ bármely pontján villámgyorsan az érdeklődés középpontjába lehet kerülni.
Ezzel a roadsterrel nagyon keveset közlekedtek az elmúlt több mint 2 évtizedben.
Ez a patinás luxusautó nem más, mint egy négy keréken gördülő időkapszula.
Nem kis összeg, azonban ez a ritka hipersportkocsi 0 kilométeresen ennél is többe kerülne.
Vagy jobban illik rá a Frankenstein Polo elnevezés?
A németek is egyre ritkábban váltanak autót: az utakon közlekedő járműveik egy friss felmérés szerint átlagosan 9,8 évesek. Tíz évvel ezelőtt még 1,5 évvel alacsonyabb volt ez az érték.
Mindez a használtautó-árakon szépen megmutatkozik, van olyan kategória, ami átlagban 20 százalékkal drágult év eleje óta.